Meillä on yksi  tärkeä arvo – LAADUKAS JA ASIAKASLÄHTÖINEN KOULUTTAMINEN!

Olemme ensihoidon ammattilaisia, osaamme oikeasti sen mitä opetamme. Kouluttajamme omaavat vahvan ammattitaidon akuuttihoitotyöstä. Kouluttamisemme perustuu kokemusperäiseen oppimiseen. Koulutamme teille ensiapua, ensihoitoa sekä turvallisuusalan koulutuksia itse kohtaamamme pohjalta. Olemme ammatiksemme pelastaneet ihmisiä, ja koulutustamme elävöittävät aidot tilannekuvaukset kentällä kohdattujen tapausten takaa.  Esimerkiksi elvyttäminen on tilanne, jonka kouluttamisen voi usea terveydenhuoltoalan ammattilainen opetella, mutta vain sen todellisuudessa useasti hoitanut osaa kertoa, kuinka autenttinen tilanne etenee ja miksi opettamamme asiat ovat tärkeitä.  Käytämme koulutusmateriaalina mm. potilaiden luvalla koulutuskäyttöön saatuja aitoja tilannekuvia.

Koulutuksistamme kaikki ovat tilauskoulutuksia, asiakkaan osoittamissa tiloissa esim. työpaikalla, harrastetiloissa, jne.

Ensiapukoulutus.net:n taustalla pyörii  MediKaulin. Medikaulin on vuonna 2012 perustettu Pukkilassa sijaitseva yritys, jonka kotisivut löydät osoitteesta www.medikaulin.fi